Beautiful Worlds

by Faye Kusairi

12.2.10

 

Bengap!


Ok, aku tak paham gak kadang kadang ade gak orang yang tak paham paham or tak reti bahasa. Perlu ke aku pampang segalanya kat status aku? Atau perlu ke aku bagi cakap dua tiga kali supaya ko paham? Mak tak cukup ajar ek? Aku ni tanak la jadi kurang ajar sangat, tapi aku rase rase aku ni cukup di ajar mak bapak aku supaya reti bahasa bila orang tanak atau tak suke dikacau mahupun mengganggu ketenteraman hidup orang. Aku pelik lah. Nape lah sesetengah orang suke menyusahkan diri menyesuaikan diri kat aku or hidup aku walaupun aku cakap TAK NAK or TAK SUKE. Part mane yang ko tak paham bro?

Aku sebenarnya tanak post benda benda camni lam blog aku ni ha. Tapi aku tau ko memang baca nye~

So, sebab bila aku cakap, ko tak paham. Maybe dengan cara aku menulis ni, ko paham. Aku siap tulis dalam bahasa kot. Bukan english. Kang aku tulis english, ko tak paham sangat plak. Betol tak? Aku pun tanak cakap yang ko ni bodoh atau bangang. Tapi dah ternyata ko sememangnye BANGANG! Terima lah seadanya kenyataan ni ye? Aku terpaksa tulis camni supaya ko lebih paham. Aku ni kesian kat engko sebab tak reti reti bahasa.

Ko sendiri tau kan aku ade hidup aku sendiri dah. And hell, I'm loving every single bit of it! Ye, aku sayang family aku dan YE, AKU SAYANG FIRDAUS. Dia sorang je aku nak! Ko de masalah nak paham ke?  Ke ko ni BEBAL? Aku tak ingin diganggu dengan apa cara skali. Dan aku memang tak suke style ko dok buat muka seposen tu! Ko ingat ko comel sangat la bikin muka camtu? Sangat tak senonoh dan HODOH sama skali tau. Aku bagi muka kat ko, seeloknya ko hormat lah aku & Firdaus. Bole? Jangan sampai aku ajar ko camne nak hormat orang. Sekurang kurangnya, ko tunjukkan la kat aku yang mak ko cukup ajar engko! Ni tak. Ko tunjuk yang ko ni bongok sangat and tak tau malu kat aku ni buat ape? Aku tak suke lah!

Skali lagi aku nak 'highlight'kan. Bila aku tak layan bermaksud aku tak suka. Dan bila aku tak suka maksudnya bagi aku, ko ni menjelekkan. Dan bila ko ni menjelekkan kat aku, aku pandang ko sebelah mata pun tanak. Ada faham?



Comments:
hahaha

garang jugak faye ni

:D
 
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home

Archives

August 2009   September 2009   October 2009   November 2009   December 2009   January 2010   February 2010   March 2010   April 2010   May 2010   June 2010   July 2010   April 2011  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Subscribe to Posts [Atom]